Ciekawy tekst, napisany lekko, ale i treściwie, to nieoceniona wartość w każdej branży, również w świecie beauty. Działa niczym wędka zarzucona na potencjalnego klienta, który chce kupić produkt, ale i zostać poinformowany o jego zaletach czy możliwościach zastosowania. Porady, wskazówki, porównania w formie zestawienia to coś, co lubimy i co świetnie sprawdzi się zwłaszcza w branży związanej z urodą. Przeczytaj ten tekst i dowiedz się, jak napisać artykuły poradnikowe w branży beauty i zaskarbić sobie przychylność klientów.
Dział: Skuteczny marketing
Jak pisać zrozumiale o zawiłościach prawa? Czy można pozbyć się technicznego żargonu i pozostać ekspertem? Jak przytrzymać uwagę czytelnika do ostatniego akapitu? Na te i podobne pytania jest jedna odpowiedź: wyceluj, złap za spust i strzelaj! Trafne pytania, celne riposty i intrygujące wystrzały to skuteczne językowe sposoby, aby trafić w dziesiątkę.
Marketing i sprzedaż w jednym stali domu, sprzedaż na górze, marketing na dole (albo odwrotnie). Wszyscy wiemy, jak to się skończyło w tym wierszyku… We współczesnych organizacjach tak być nie powinno, ponieważ od dobrej współpracy obu działów zależy dobrobyt każdej firmy. Marketing i sprzedaż to dwie strony tego samego medalu.
Copywrite i copyright – choć wypowiadane podobnie, różnią się nie tylko literami zapisu, ale też literą prawa. Jak pod względem prawnym wygląda współpraca z copywriterem- -freelancerem, a jak z agencją copywriterską?
Content marketing jest obecnie jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych. Dobrze przygotowane treści nie tylko wspierają pozyskiwanie nowych klientów, ale także pomagają budować zaufanie do marki, pozycjonują ją jako eksperta w swojej branży i zwiększają widoczność w wyszukiwarce Google. Z tego artykułu dowiesz się, jakie działania należy uwzględnić w strategii content marketingowej, aby zainwestowane
w tworzenie treści środki zwracały się przez lata, a same treści przynosiły korzyści równie długo.
Marketing małych i średnich przedsiębiorstw ma zazwyczaj wspólny mianownik – ograniczony budżet i stosowanie tych samych narzędzi reklamowych od wielu lat. Gdy decydujesz się na prowadzenie e-commerce, musisz wiedzieć, że sprzedaż w internecie wiąże się z dużą dynamiką zmian i pojawianiem się coraz to nowszych technologii.
Według niektórych osób atrakcyjne promowanie pewnych branż to misja niemożliwa. Specjalistyczne czy na pierwszy rzut oka niepociągające odbiorców typy biznesów stanowią twardy, promocyjny orzech do zgryzienia dla ich właścicieli i agencji copywriterskich. Z pomocą może przyjść jednak content marketing, który z trudnego uczyni łatwe, a nudny przekaz zamieni w silnie angażujący klientów materiał o ekscytującym charakterze.
Świat marketingu online kryje w sobie mnóstwo tajników i dynamicznie się rozwija. Chcąc być na bieżąco koniecznie jest bieżące śledzenie trendów oraz nieustanne dokształcanie.
Unikalne treści to podstawa, ale niestety nie każdy zdaje sobie z tego sprawę. Problem kopiowania treści to dość powszechne zjawisko w branży e-commerce, gdzie często przy tworzeniu opisów produktów bierze górę pokusa pójścia na skróty. Co to jest duplicate content i dlaczego warto uważnie przyjrzeć się temu zjawisku?
Content marketing to dowolnego typu treść, którą dzielimy się, żeby zdobyć nowych odbiorców i utrzymać aktualnych. Do marketingu treści zaliczają się m.in. blog firmowy i artykuły poradnikowe, opisy produktów i usług, treści na stronie, materiały wideo, publikacje w biurze prasowym czy wydawane e-booki. Czytelnicy trafiają na naszą stronę, bo znajdują na niej odpowiedź na pojawiające się u nich pytania i potrzeby. Odpowiednio wykreowana treść zachęca także odbiorców, a tym samym potencjalnych klientów do zapoznania się z naszymi usługami i produktami.
Rok 2019 będzie czasem upowszechnienia na Starym Kontynencie automatycznie przetwarzanych e-faktur. Wymusi to wprowadzenie od 18 kwietnia dyrektywy Komisji Europejskiej (KE) o obowiązkowym przyjmowaniu takich dokumentów w administracji publicznej. Oznacza to, że urzędy, samorządy i instytucje państwowe będą musiały odbierać, przetwarzać oraz archiwizować dokumenty w formie elektronicznej.
Jeśli prowadzisz fanpage firmowy na Facebooku, zapewne nie raz zetknąłeś się z licznymi utrudnieniami, które wynikają z ograniczenia zasięgu organicznego na Facebooku, jak chociażby niewielkie zaangażowanie pod publikowanymi treściami czy znikomy odsetek fanów, do których dotarłeś ze swoim postem. Podpowiadamy, jak można sobie z tym poradzić.