DPD dla MŚP
DPD Polska oferuje kompletne rozwiązania dla klientów biznesowych, zarówno tych o dużym potencjale wysyłkowym, jak i mniejszych przedsiębiorców, wysyłających niewielką liczbę paczek. Jedną z wygodniejszych propozycji jest miesięczny abonament na wysyłkę 10, 20 lub 50 paczek, który gwarantuje pełną kontrolę nad kosztami związanymi z logistyczną obsługą firmy. DPD Polska adresuje ją właśnie do mikro- i małych przedsiębiorstw. W ramach abonamentu na usługi kurierskie klient otrzymuje gwarancję niezmiennej atrakcyjnej ceny. Jeśli w danym miesiącu paczek jest więcej, kwota abonamentu nie wzrasta, a przedsiębiorca nie ponosi z tego powodu żadnych dodatkowych kosztów. W ostatnim czasie oferta ta została rozszerzona o możliwość nadawania paczek międzynarodowych.
Informatyka w służbie logistyki
Obok abonamentu DPD Polska oferuje małym i średnim firmom nowoczesną platformę DPD Online. Aplikacja jest rozbudowanym systemem zarządzania wysyłką. Dzięki temu rozwiązaniu przedsiębiorca może samodzielnie wykonać większość czynności związanych z obsługą przesyłek, m.in. takie jak szybkie tworzenie listów przewozowych, obsługa wysyłek seryjnych oraz dokonywanie kompleksowego rozliczenia procesów logistycznych.
Warto tu wspomnieć także o aplikacji online zapewniającej efektywną organizację przesyłek zwrotnych. Narzędzie udostępniane jest na życzenie klientom DPD Polska prowadzącym działalność handlową za pośrednictwem e-sklepów. Konsument, który skorzysta z oferty takiego e-sklepu i zdecyduje się na odesłanie towaru, może w łatwy sposób przeprowadzić procedurę zwrotu. Po kliknięciu w otrzymany od nadawcy link odbiorca przechodzi do formularza, wprowadza swoje dane oraz inne informacje niezbędne do zamówienia kuriera po odbiór zwracanej przesyłki.
W celu przyśpieszenia procesu dostawy paczki do odbiorcy oraz poprawy bezpieczeństwa, kontroli i sprawności zarządzania wysyłkami, DPD Polska proponuje swoim klientom także moduły wysyłkowe zintegrowane z najpopularniejszymi programami i platformami sprzedażowo-wysyłkowymi, takimi jak: WF-Mag, Comarch Optima, Subiekt, Sello, Shoper oraz Magento, PrestaShop, a także Allegro. Aplikacje DPD Polska po zainstalowaniu stają się integralnymi częściami programów sprzedażowych, automatyzując zarządzanie przesyłkami bezpośrednio w ramach jednego systemu magazynowo-sprzedażowego.
Kartą czy gotówką? Wygoda dla konsumenta
Oprócz licznych aplikacji i rozwiązań IT DPD Polska jako pierwsza w kraju umożliwiła odbiorcom regulowanie kartą płatniczą należności za przesyłki płatne przy odbiorze, dzięki czemu zakupy w sieci są jeszcze wygodniejsze. Korzyści z takiej formy płatności za e-zakupy doceniają nie tylko konsumenci, ale też e-sklepy. Dzięki temu rozwiązaniu...
Dalsza część jest dostępna dla użytkowników z wykupionym planem